Aflată la adresa Piaţa Ovidiu nr. 4, clădirea a fost construită după planurile arhitectului C.Michaescu în anul 1911.
Este proiectată în stil Art Deco, făcându-se remarcată prin cele două bowindouri de secţiune poligonală care ocupă întreaga lăţime a clădirii.
Elemente decorative sunt consacrate în arhitectura metropolei San Francisco (denumită chiar orașul bovindourilor, the city of bay windows).
Introdus în uzul și dicționarul limbii române din englezescul bow-window, fiind explicat într-o traducere liberă drept fereastră arcuită, bovindourile sunt nișe ce prelungesc spre exterior o cameră, balconașe închise sau construcții în afara fațadei unei clădiri, prevăzute cu una sau mai multe ferestre.
Aceste elemente Art Deco au fost, de-a lungul vremii, caracterizate mult mai inspirat de locuitorii din San Francisco: acest tip de construcție, despre care specialiștii spun că asigură o mai bună ventilație a aerului, mai multă lumină și o extindere a spațiului camerei, dar și o înfrumusețare și un element de decor al casei, au fost numite pe coastele golfului San Francisco bay window (fereastra golfului), oriel (foișor) sau swell (hulă, mișcare ondulatorie a suprafeței mării). Este incredibil cum o arhitectură specific californiană poate fi regăsită, într-o formă elevată, migăloasă, pe coasta mai puţin însorită a Mării Negre.
Proprietarul acestei case, C. Serienescu, făcea parte din elita și intelectualitatea anilor interbelici la Constanța, fiind avocat de succes. Din pagina publicitară a ziarului „Marea Neagră“ a anului 1923, găsim şi referinţe despre proprietarul casei cu bovindouri: „Avocat C. Serienescu, Strada Carol No. 7, cu ore de consultație de la 8-10 a.m și 6-7 p.m.” Din aceste întâlniri cu diverşii clienţi, poate şi din altele, au fost adunaţi banii pentru a se ridica una dintre cele mai excentrice clădiri din România.
Construită la începutul anilor `20, când încă Art Deco-ul geometrizat nu înlocuise stilul migălos al Art Nouveau-ului, ci doar îl continua, Casa cu bovindouri păstrează și elemente din stilul Art Nouveau, reprezentate prin feroneria ferestrelor, atât în partea din față a clădirii, cât și în partea din spate, ce se înalță deasupra micuței alei denumită simbolic „Orientului“.
Astăzi, casa cu bovindouri din Piața Ovidiu completează stilurile arhitecturale și, bineînțeles, marchează tendințele deceniilor prin care Constanța a trecut în istoria sa.
Astfel, stând umăr în umăr cu o clădire în pur stil Art Nouveau, uitându-se atent la Muzeul de Istorie Naţională și Arheologie, o bijuterie a stilului brâncovenesc, sau, aruncând o privire mai la nord, putând să admire stilul eclectic și neoclasic al Casei Hrisicos, ce veghează dinspre N-V vechea piață a Independenței, Casa cu bovindouri întregește larga paletă de stiluri arhitectonice din Piața Ovidiu și din toată zona veche a Constanței, așa cum Sinagoga sau Biserica Greco-Catolică întregesc tabloul multiconfesional al vechii cetăți a Tomisului.